Eszméletvesztés

2010.02.16. 06:06

Nyugalom nem ájultam el, de evvel a szóval tudom sajnos legjobban leírni a döntőben nyújtott teljesítményemet, de végül is annyira nem rossz a helyzet.

A jó forma megvolt, jól is éreztem magam a selejtező előtt. Meg is csináltam mindent, amit elterveztem. A selejtezőben majdnem úgy futottam, ahogy azt kell. Jól eljöttem a rajtra, sikerült felpörgetni a gátközi futást, jó helyzetben támadtam meg a gátakat, emiatt nem rugdostam őket. Az utolsó gátról lejövet valami kis bibi volt, nem nagyon emlékszem, hogy mi történt, annyi biztos, hogy valamiért elvesztettem egy kicsit az egyensúlyomat és az utolsó pár lépést már nem tudtam normálisan megfutni, de végül is jól sikerült. Először az eredményjelzőn utolsónak írtak ki 8,06os eredménnyel, pedig nagyon fej-fej mellett értem be a célba Jeffrey-vel, aki megnyerte a futamot. Nagyon nem értettem a helyzetet. El is kezdtem bosszankodni, de végül mondták a többiek, hogy rosszul írták ki az eredményeket, amit aztán kijavítottak. A valós eredményem egy új idei legjobb, 7.95 és második hely 2 ezredes különbséggel.

 

Nagy kő esett le a szívemről. Már csak azért is, mert mégsem volt az egy rossz futás és éreztem, hogy egy jó futással egyéni csúcsot lehet futni a döntőben, ugyanis evvel az idővel bejutottam a döntőbe a több, mint 50 fős mezőnyből. De hogy ez még ne legyen elég, az egyetemista döntőbe nem kerültem, be mert oda nem volt elég jó az időm, így hát a világbajnokkal és színes társaságával futhattam a következő kört.

 

5 óra volt a két futás között, ami szépen el is telt. Időben elkezdtem a mocorgást. Jól alakult minden. Ügyeltem arra, hogy ne fárasszam ki magam, mert sok melegítés nem kellett, hogy beállítsam a futóműveket. Jól is éreztem magam a rajt előtt, nagyon fel voltam pörögve. De ahogy a rajtpisztoly eldördült elkezdőzött az eszmélet vesztett állapot. Első gáton elszálltam, a másodikba meg beleszálltam. Sikerült egy olyan találkozásban részesülnöm a gáttal, hogy az a következő pályáig meg sem állt és ez a tisztogatás meg sem állt a táv végéig. Borzalom. Az idő közel sem egyéni csúcs körüli, mint ahogy szerettem volna(8.06) Mindenesetre élménynek jó volt, egy ilyen mezőnyben futni. A versenyt Ryan Brathwaite, Berlin világbajnok gátasa nyerte 7,64-os idővel, második Aries Meritt lett 7,66-ot futva. Szóval volt verseny rendesen.

 

Apropó verseny! Hogy ne csak a gátat említsem a verseny során több világ idei legjobb eredményét láthatta a közönség. Többek közt férfi 400 méteren Torrin Lawrence 45,03, a világ második legjobb eredményét érte el férfi 200 méteren Alonso Edward 20,70. A nőknél Debbie Fergusson-McKenzie 200 méteren 23,04-dal előzte meg a világot és még sorolhatnám, mert rengeteg élvonalbeli eredmény született.


 

 

 

 

 

Az eredményeket ide kattintva meg lehet lesni:

 

  1. 1.Nap: http://www.arkansasrazorbacks.com/pdf8/671103.pdf?ATCLID=204886520&SPSID=30841&SPID=2430&DB_OEM_ID=6100

  2. 2.Nap: http://www.arkansasrazorbacks.com/pdf8/671298.pdf?ATCLID=204886971&SPSID=30841&SPID=2430&DB_OEM_ID=6100

     

 

Szerző: Badzsi

2 komment

Címkék: sport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medovarszki János 2010.02.16. 08:44:43

Kedves Balázs! Kevesen tudnak kicsi, egyenletes lépésekkel feljutni az emeletre. Lehetne látványosan nagyot javulni, hogy aztán visszacsússzon az ember. A következő fontos versenyeid egyikén bizonyosan bekövetkezik az óhajtott nagy lépés. Hinned kell benne, képes vagy rá. Hajrá, Balázs! Üdözlettel: Jani bátyád.

bcsac-S-K 2010.02.16. 12:35:38

Balázs!
Ismét gratulációt küldök a Club nevében.Ilyen mezőnybe futni igencsak komoly dolog.Továbbra is nagyon szoritunk neked,Kiss Dani följebb tette a lécet,de majd azt is átugrod csak türelem.A gátakat ne rugdosd,mert ha eltörik tönkre megy az a "kis" ország!
Üdvözlettel:T.S-bá
süti beállítások módosítása