Szerencsésen és aránylag zökkenőmentesen megérkeztünk Londonba. Az utunk a Syma csarnok mellől indult, ahonnan a MOB által szervezett busz vitt ki minket, atlétákat a Liszt Ferenc Repülőtérre, ahol később a Judo válogatott utolsó küldöttsége csatlakozott hozzánk. 

   A repülőút kisebb rázkódásokkal de gyorsan eltelt. Én egy nagyon kedves amerikai házaspár mellé kaptam helyet, akikkel nagyon kellemesen elbeszélgettem az időt, úgyhogy már a repülőn fel tudtam eleveníteni az angoltudásomat. A reptérről már nagyon kedves önkéntesek irányítottak minket a buszokig, akik között akadtak magyar anyanyelvűek is, ami nagyon kellemes meglepetés volt. Időközben véglegesen is megkaptuk a létfontosságú akkreditációs kártyánkat, ami az olimpia teljes időszakában a legfontosabb személyazonosságot igazoló dokumentumunk. 

   A busz közel másfél órás kacskaringózással hozott be minket a faluba. Érdekes volt, hogy a legtöbb nevezetes látványosságot érintettük és a belvároson át vezetett az utunk, így lehetőségünk volt megtekinteni a Buckingham palace-tól kezdve, a Big Ben-t, London Eye-t, a Tower Bridge-et és még sok minden mást. Nem tudom, hogy ez volt-e a legrövidebb út vagy direkt így vittek bennünket, hogy láthassuk ezeket a gyönyörű épületeket, de mindenesetre örültem, hogy így volt. 

   Végül megérkeztünk a faluba, ahol a busz tüzetes katonai átvilágítása után mi is átmentünk egy átvilágításon és már bent is voltunk a sportolók között. Szerencsére nem kellett várni senkire, így aránylag gyorsan átjutottunk a kapukon. Biztos, hogy nem lesz ez mindig így, de mindenki biztonsága érdekében ezeket a procedúrákat nyugodtan és készségesen el kell tűrni és hagyni az illetékeseket, hogy végezhessék a dolgukat. 

   A falu első pillantásra nagyon szép és izgalmas. Eddig csak a magyarok lakta épülettömböt láttam, ami kisebb kényelmetlenségektől leszámítva jó, illetve az óriási étkezőhelységet, amihez többórányi barangolás sem lenne elegendő, hogy minden féle-fajta ételt kiválogathassa az ember. 

   Összességében nagyon jó és izgalmas ez a hely. Az egész zsong a sportolóktól. Képekkel tarkított részletes beszámolókat majd később fogok írni. Ha lesz elegendő tapasztalatom és képem.

Szerző: Badzsi

2 komment

Címkék: Olimpia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pommenoir 2012.08.01. 13:37:54

Szia! Mostanság bukkantam rá erre a blogodra, azóta végig is olvastam, annyira fenomenális!
Nagyon-nagyon drukkolunk neked!!

egy volt "rózsás"

doncsevmiklós 2012.08.14. 06:59:08

Üdvözletem.

Az embert a tettei igazolják. Te pedig példát mutattál az egész világnak. Büszke vagyok rá , hogy ismerlek.

Gratulálok!
Hajrá Balázs! Hajrá Magyarok!

Tisztelettel: Gugov Doncsev Miklós
süti beállítások módosítása