Na mi a helyzet?

2010.05.07. 04:06

Nem nagyon szoktam foglalkozni a statisztikákkal, de néha, amikor fejlődök az eredményemben, akkor mindig kíváncsian nézegetem őket. Most meg pláne érdekes a szituáció, mert az NCAA nemzeti egyetemista bajnokságra majd csak a regionális bajnokságról lehet kijutni. Két nagy régió van az országban, a keleti és a nyugati. Mindkét versenyen 48 atléta állhat rajthoz, legalábbis a sprint számokban így van és közülük a legjobb 12 jut tovább a nemzeti bajnokságra. Nem számít egyáltalán ki mit futott a szezon során, csak az ott elért eredmény az érdekes, de már most lehet nagyjából sejteni ki hol áll.

 

A 13,79 másodperces új egyéni csúcsommal igen nagymértékben javítottam a statisztikákban elfoglalt helyemen, ami azt jelenti, hogy az élmezőny végén vagyok jelölve.

 

Több mezőnyben vagyok érdekelt. A BIG 12-ben, aminek a döntője a jövőhéten lesz a 6. helyen vagyok számon tartva. Ennek azért is örülök, mert a mi konferenciánk magasan a legerősebb az egész országban az élmezőnyt tekintve. Egy jó futással akár a döntős helyet is el lehetne érni, amivel nagyon elégedett lennék.

http://www.aspimeetz.com/PerformanceList/PerformanceList.aspx?IDPerformanceList=084e91d0-291b-4433-a614-2fa8d9ef8c9e

 

A következő fokozat a régió, a bajnokság majd két héttel a konferencia bajnokság után lesz Texasban. Mi a nyugati régióba vagyunk sorolva, de az állás nagyjából ugyan az mint a konferenciánkban. Csak egy pár eredmény jobb az enyémnél. Itt azonos idővel 9. vagyok, ami most így jelenleg tovább jutó hely lenne az NCAA-re, de azt mint mondtam ott kell teljesíteni, ami sokkal izgalmasabbá teszi a szituációt.

http://www.directathletics.com/view_list.html

 

Az egész mezőnyt tekintve viszont ugyancsak osztott helyen egy jó pár sráccal a 12. helyen állok.

http://www.directathletics.com/view_list.html

 

Ezek az sorrendek természetesen folyton változnak, úgy ahogy én is 14,04 után 13,79et futottam ez másokból is kijöhet, ami teljesen felforgatja az egészet. Viszont lesznek olyanok is, akik nem fognak indulni gáton, mert más versenyszámban esetleg jobbak és arra fognak koncentrálni. Vagy pedig nem és több számban fognak próbálkozni, ami a teljesítményüket jelentős mértékben befolyásolja. A lényeg az, hogy az a hely, amit most foglalok el sok magabiztosságot adhat a következő versenyekre és elhiteti velem, hogy igenis van keresni valóm az élmezőnyben.

 

Egy kis különlegességként még a felnőtt európai ranglistát is megemlíteném, ahol egyelőre az előkelő második helyen vagyok feltüntetve. Ez végképp semmit nem jelent, ugyanis Európában éppen hogy csak elkezdték a versenyszezont az atléták, úgyhogy még nincsenek is eredmények. Jó formán csak azok vannak a listán, akik itt kint Amerikában egyetemisták vagy valahol máshol, melegebb országokban készülnek fel.

http://www.tilastopaja.org/db/toplist.php?list=fulltoptbeuro&All=0&Ind=0&top=30&Season=2010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása