Video az egyéni csúcsról

2010.05.08. 19:39

Megkaptam a felvételt az egyéni csúcsomról, amit fel is töltöttem a youtube-ra.

Az alábbi linken meg is lehet tekinteni:

https://www.youtube.com/watch?v=Jl9B05n6fSE

A legfontosabb dolgok, amiket kiemelnék a futásomból az a táv eleje, ami nagyon jól sikerült. Legfőképpen a rajt. Emellett pedig az, hogy nagyon tiszták voltak a gátvételek, egy gáthoz se értem hozzá, ami megzavarta volna a ritmusomat. Az utolsó két gátnál viszont eléggé lelassultam, az talán azért volt, mert kicsit elvesztettem a koncentrációmat és jobban elszálltam a gátak fölött a kelleténél és így lelassultam. Összességében életem nem csak leggyorsabb futása volt ez, de összességében a legjobb is.

Mostmár tudom mit kell csinálni, csak meg kell ismételni párszor.

Szerző: Badzsi

2 komment

Címkék: sport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medovarszki János 2010.05.08. 20:31:20

Szia Balázs! Elegáns, szép futás. Kikockáztam a felvételt, és mondhatom, öröm volt látni. Megy ez még gyorsabban is, meglátod. Itthon nagyon sokan örültünk a kiváló egyéni csúcsodnak, amely nem lesz hosszú életű. Jóleső érzés, hogy folyamatosan gondolsz ránk, megírod az élményeket. Üdvözlettel: Jani bácsi.

bcsac-S-K 2010.05.12. 23:48:31

Hát ez valóban megér egy szuper cipőt. Már próbálhatod is!
Csak így tovább Balázs.
süti beállítások módosítása