Alakul...

2010.01.17. 03:05

Sajnos az eredményem ma sem lett valami fényes, de a mozgást már sokkal jobbnak éreztem. A rajtot nagyon jól elkaptam és egészen a második gátig jól is ment a futás és tudtam tartani a tempót az élmezőnnyel, de sajnos onnantól kezdve egy kicsit lemaradtam. Ez azért is biztató, mert eddig mindig másképp volt. Az elején voltam lomha és a táv második felén kaptam lábra és kezdtem el normálisan futni. Ha meglesz a kellő frissesség és gyorsasági munka a lábamban, akkor szépen össze fog ez állni és jó lesz.

 

Itt vannak az eredmények:

    1.   Jared MacLeod  7,84

    2.   Jeffrey Julims    7,91

    3.   Baji Balázs        8,11

    4.   Tom Pappas      8,16

 

Szóval 8,11, mint mondtam nem a legjobb eredmény, de biztató. A melegítésem jól sikerült, időben elkezdtem. Nem kellett kapkodnom, minden a maga idejében történt és úgy tudtam odaállni, hogy tökéletes formában éreztem magam.

 

Ha legközelebb is sikerül így alakítanom a dolgokat, akkor az sem kizárt, hogy végre  idén is lemegyek 8 másodperc alá.

 

A versenyről készített videót feltöltöttem a youtube-ra. Ezen a linken meg lehet lesni:

https://www.youtube.com/watch?v=B25CyjbXdd8

 

Szerző: Badzsi

1 komment

Címkék: sport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medovarszki János 2010.01.17. 08:40:02

Kedves Balázs!
Kezdetnek nem rossz. Még hét lehetőséged van tovább javítani, és nincsenek messze a neves ellenfelek. Türelem és hajrá, Balázs! Gratulálok: Jani bátyád.
süti beállítások módosítása