Ma tudtam meg az előző tanévben letett angolvizsgának az eredményét, ami nem volt egy könnyű művelet, mert az amerikai embereknél nincs fontosabb dolog a szabályoknál. Ezért csak ma tudhattam meg az eredményemet nem pedig december 22-én, amikor már elvileg megvolt a hivatalosan, viszont csak személyesen lehetett felvenni azt az angol nyelvi program irodájában. Mivel én már hamarabb haza jöttem, ezért nyilván nem tudtam személyesen ott lenni, így hát megkértem az egyetemi tanácsadómat és alá is írtam egy papírt, hogy ő felvehesse az eredményemet és azt majd elküldje nekem e-mailben. De itt akasztottak be a szabályok, mert elvileg megtiltották az angol nyelvi programtól, hogy a tanácsadóm, aki teljesen független mindenkitől, elküldje nekem az eredményt. Na szóval ez elképesztő, hogy olyan szabályokat is betartanak itt az emberek, amit a kutya nem képes ellenőrizni.

 

Na de elég a szóból, megvan az eredmény! Mégpedig az, hogy sikeresen teljesítettem az angolvizsgát és mostantól teljes gőzzel tanulhatom a normális egyetemi tantárgyakat és nem kell tovább a sok kínaival szerencsétlenkedni egész nap.

 

A következő tantárgyaim lesznek: Biológia (az a legnehezebb, bár remélem nem lesz gond, hisz már annyiszor tanultam biológiát) Általános pszichológia, valami állati tudományokkal kapcsolatos tantárgy, még nem nagyon tudom mit takar, de lesz belőle laboratórium is és még valami közgazdasági tantárgy. Van pár olyan tantárgy, amit nem igazán értek, hogy egy állatorvosi képzésben, ha még csak előkészítő is, de mit keres ott. Na de nem számít, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyenek lesznek az órák. Majd ha jobban benne leszek fogok többet is írni róluk.

Holnap kezdek is fél nyolckor a biológiával, aztán majd szépen beindul minden és meglátom mi vár rám.

 

Szerző: Badzsi

2 komment

Címkék: egyetem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ViviS 2010.01.14. 10:24:08

Gratulálok! Akkor most kezdődik az igazi amerikai egyetemi élet. :)

Medovarszki János 2010.01.15. 10:22:52

Hajrá,Balázs!Óriási kaland ez az egész. Érdeklődéssel várom az új fejleményeket, olvasom a lelkes, olvasmányos beszámolóidat. Azért nem hittem volna, hogy képes vagy "hazait" bevinni az Államokba. Szeretettel üdvözöllek: Jani bátyád.
süti beállítások módosítása