Napsütéses szezonnyitás

2010.03.29. 20:09

Sikeresen megkezdődött a szabadtéri szezon. Az idő csodálatos volt, enyhe kis szellő, tűző nap, de mégse őrjítő meleg. Egyszerűen tökéletes körülmények voltak a versenyzéshez, ha meg azt nézzük, hogy mindez március végén, akkor aztán tényleg hihetetlen.

 

A 4x100-as váltó jól sikerült. A csapat nem volt teljesen összeszokva, mivel a kansasi idő nem igazán engedte meg eddig a rendszeres szabadtéri váltóedzéseket. Anélkül meg mindig elég nagy lutri, hogy a váltások hogyan sikerülnek, még egy összeszokott csapatnál is előfordulnak hibák. Na de mint mondtam jól sikerült. A váltások jók voltak egy két apró hibát leszámítva. Én a befutó posztot kaptam és Jeffrey, gátas társamtól kaptam a botot. A mi váltásunk kifogástalan volt. Nem tört meg a bot sebessége, úgyhogy mi nagyon jól megcsináltuk. A versenyben végül harmadikként végeztünk 40,70os időeredménnyel. Az első helyet a Texas A&M egyetem csapata szerezte meg, 39,35os eredménnyel, ami ilyen korai időszakban hihetetlenül jó eredmény.

 

A 200 méterre már ránk esteledett és eléggé lehűlt az idő, mivel akármennyire is sivatagban voltunk, azért ott is tavasz van még. Annyira vészes nem volt, de fel kellett venni a melegítőnket a bemelegítéshez. A futás nem ment rosszul, az első 100 métert egy kicsit elrontottam, de utána vissza hoztam magam és megnyertem a futamomat. Sajnos az időm nem lett túl fényes, csupán 22,12. Szerettem volna lemenni 22 másodperc alá, sajnos most nem sikerült, de végül is nem olyan rossz eredmény ez, főleg ha edzésnek fogjuk fel.

 

A verseny után kellőképpen lelazítottuk magunkat a hotel szabadtéri medencéjében és pezsgőfürdőjében. Majd a lobogó tűz mellett egy jót beszélgettünk. Másnap korán indultunk vissza Kansas City-be és kora délután már Manhattanben is voltunk. Szerencsére nem kell sokat várni és már megyünk is vissza Arizonába, de a helyszín más lesz. Addig is próbáljuk tovább építgetni a formát és felkészülni a következő versenyekre.

 

 Itt van pár kép a versenyről, a helyszínről és egy utolsó a hotel medencéjéről: 

 

Szerző: Badzsi

Szólj hozzá!

Címkék: sport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása