John Legend koncert

2009.10.12. 08:37

   Aki ismeri John Legend-et az mos nagyon irigykedni fog, aki meg nem az gyorsan hallgasson meg pár számot tőle!

Linkelek egy keveset, amik nekem nagyon tetszenek:

-          https://www.youtube.com/watch?v=7jQ4jO4AwFY

-          https://www.youtube.com/watch?v=_hd-uklv-5g

-          https://www.youtube.com/watch?v=vQC8b3bvixs

-          https://www.youtube.com/watch?v=hKiGXZsOGlY

        Csak egy kis ízelités képpen, hogy ezután már mindenki irigykedjen...

 

     Na szóval egyik csapattársam pár hete megkérdezte, hogy szeretem-e John Legend-et. Mondtam, hogy persze, nem vagyok óriási rajongó, de ismerem és szeretem is a zenéjét. Erre mondta, hogy lesz egy koncert egy közeli városban, Salina-ban, ami az egyik legnagyobb varos Kansas államban kicsit kevesebb, mint egy órányira Manhattantől. A jegy elég drága volt, de egyből megtetszett az ötlet és igent mondtam rá. Nem bántam meg! 

 

     A koncert Hétfőn volt este 8-kor. Az edzést nem hagyhattuk ki, úgyhogy elég későn indultunk el, és késtünk is kb. negyed órát, de nem volt baj, mert még csak az előzenekar játszott akkor. Szóval semmiről nem maradtunk le.

    

     A koncert egy nagyon szép színházban volt. Egyáltalán nem volt nagy, közepes méretűnek mondanám, ráadásul mi az erkélyen ültünk, szóval tökéletes rálátásunk volt a színpadra. Egyszerűen elképesztő élmény volt. Ez a pasas nagyon tud énekelni és egyben a show-t is. Végig táncolt, mozgott, fel is hívott a színpadra egy csinos lányt a közönség közül és igencsak erotikus tánccal lepett meg mindenkit. Szóval végig fenntartotta a jó hangulatot. 

    

     Körülbelül másfél órás  volt a koncert, a végére már az összes ember táncolt, aki a színpad előtt volt. Teljesen eufórikus állapotba kerültek. Én mondjuk kicsit szégyellem, de bevallom egy-két lassú számnál elbóbiskoltam, de meg tudnám magyarázni :)

   Egyszóval csak felsőfokon tudok mesélni erről a koncertről, úgyhogy ha valaki teheti, akkor ne hagyjon ki egy John Legend koncertet.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása