KU relays, vissza a pályára

2010.04.16. 04:17

Jani bácsinak igaza van. Az utóbbi időben nagyon hanyagul vettem a blog frissítését. Ezért elnézést kérek mindenkitől, aki érdeklődni akart, de nem tudott.

 

Az elmúlt két hét alatt nem igazán történt semmi kiemelkedően izgalmas. Jobban belemerültünk az edzésbe, hogy egy kicsit megalapozzuk az elkövetkező fontos versenyeket. Voltak kemény résztávos edzések és gátas edzések egészen 12 gátig. Az utóbbi nagyon emberes edzés volt, de tetszett, mert talán avval lehet legjobban felkészülni az igazi versenykörülményekre. A gát technikával kapcsolatban kezdtem ráérezni egy két mozdulatra, ami igen aprócska ugyan, de nagy előrelépést jelenthet az eredményemben. Ha ezeket a kis változtatásokat sikeresen meg tudom majd oldani verseny közben, akkor jól elsülhet, ezért is most nagyon izgatott vagyok a következő futás miatt.

 

Most már el is utaztunk és itt vagyunk Lawrence-ben, University of Kansas városában. Ez a másik nagy állami egyetem Kansas államban. Mondhatni a nagy vetélytársunk, ugyanis állandó versengés folyik a két egyetem között. Körülbelül valami olyasmi mint a Fradi és az Újpest között, de nyilván ebben az esetben sokkal kulturáltabb keretek közt és nem kell ezernyi rohamrendőrrel biztosítani a helyzetet.

 

Sok mindent nem tudok még a versenyről, de szerintem elég jó lesz. Azt viszont már biztosan tudom, hogy nem lesz könnyű nekem, mert benne vagyok a 4x400as 4x100as csapatban és persze futom a gátat is. Ez persze nem egy nap lesz, hanem kettőn: péntek és szombat.

 

A holnapi nap nagyon korán el fog kezdődni nekem, mert 9:30kor rajtolunk el 110 gáton, úgyhogy körülbelül fél hatkor fel kell keljek, hogy jól menjen a futás.

Itt van az időrend, valahol itt majd az eredményeket is meg lehet majd találni szerintem:

http://www.kuathletics.com/sports/c-relay/sched/kan-c-relay-sched.html

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása