Elvárásnak megfelelt

2010.04.04. 09:01

Úgy álltam neki a versenynek, hogy legalább 14 másodperc elejét szeretnék teljesíteni és ha tényleg nagyon jól megy, akkor esetleg 14en belül, de ezt még nem tartottam teljesen reálisnak. Végül is az elvárásomnak teljes mértékben megfeleltem, mivel 14,11 másodperces időeredménnyel a harmadik helyen végeztem. Voltak körülmények, amik egy kicsit megnehezítették a dolgunkat, mert a 4x100 körülbelül 30 perccel a gát előtt fejeződött be, úgyhogy nem volt igazából elég időnk gátiskolázni és alaposan felkészülni a futásra, de mivel nagyon meleg volt nem kellett tartanunk a kihűléstől, úgyhogy evvel nem volt nagy gond. Egy kis szembe szél is ellenünk volt, de végül is jól sikerült. Teljesen elégedett vagyok az eredményemmel, mivel közel sem volt még tökéletes. Sok minden hiányzik még, ahhoz, hogy igazán jó legyen. Ezért jók ezek a korai versenyek, mert kiderülnek a hibák és marad idő ezeket minél jobban kijavítani.

 

A verseny amúgy nagyon jól meg volt rendezve. Sikeresen tudták tartani az előzetesen kiírt programot annak ellenére, hogy volt egy kis baleset pont az én váltózónámon, aminek a helyrehozása beletelt egy kis időbe. Pontosan az történt, hogy egy akadályfutó lánynak pont oda sikerült kiüríteni gyomortartalmát, ahonnan nekem kellett volna indulnom a 4x100on. Először egy kis vízzel meg seprűzéssel próbálták elsimítani a helyzetet, de nem igazán sikerült teljes mértékben elintézni. Végül is minket áthelyeztek a 3as pályára és így nem kellet a rókába tenyerelnem. Mondanom se kell, hogy elégedett voltam a döntéssel. Végül is másodikként végeztünk Nebraska csapata után. Az eredményün jobb lett, mint múlthéten. Most 40,5 másodpercet sikerült elérni. Egyre javul az eredményünk, pedig a leggyorsabb emberek még nem is voltak benne a csapatban. Remélem majd ha összeáll a legjobb csapat, akkor lesz egy hely nekem is.

 

A vendéglátó arizonai egyetem nagyon kitesz magáért, mert tegnap este is meg ma este is bankettet szerveztek nekünk kis zenével meg bőséges vacsorával. Egy szavunk se lehet, mert tényleg nagyon kitettek magukért. Holnap kora reggel indulunk vissza Manhattanbe. Nem tudom, hogy ugyan olyan hosszú lesz-e a visszautunk, mint idefele volt. Remélem jól fog telni és minél hamarabb megérkezünk. Következő héten nem lesz versenyünk, úgyhogy bele lehet egy kicsit jobban merülni az edzésbe, majd újra javítgatni az eddig elért eredményeken.

 

Szerző: Badzsi

2 komment

Címkék: sport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medovarszki János 2010.04.04. 18:28:11

Szia Balázs! Nagyon örülök, végre a mérsékelten elégedett Balázs sorai olvashatók. Biztos vagyok benne, hogy a jó tendencia folytatódik. Bölcs dolog, hogy bizonyos téma eltűnt a blogodról. Amit tökéletesen nem tudunk értelmezni, arról jobb, ha a véleményünket megtartjuk magunknak. Használd fel jól a következő két hetet, és írj neked is tetsző eredményről! Üdv: Jani bácsi.

Medovarszki János 2010.04.15. 19:25:58

Szia Balázs! Információ hiányban szenvedünk. Írj már valamit magadról!
Nekem izgalmas, komor napjaim voltak, tele aggodalommal, de aztán rendbe jött minden. A sprinterek és a gátasok Olaszországban edzőtáboroznak (lásd: MASZ). Üdv: Jani bácsi.
süti beállítások módosítása