Egy kis változatosság

2009.11.26. 05:21

Közeleg a karácsony és holnap már itt is van a Hálaadás ünnepe itt az Egyesült Államokban, úgyhogy az emberek szép lassan kezdenek megbolondulni. Mindenki megy mindenhova. Kezdődnek a nagy karácsonyi leértékelések és folyton tömve vannak az utak kocsikkal. Sok helyen a karácsonyfát is felállították már.

 

Most szünet van az egyetemen szerdától hétfőig, úgyhogy ragadtam az alkalmon és elfogadtam egyik atlétatársam meghívását, szóval most Rockford városában vagyok, Illinois államban, Chicago-tól közel 90 mérföldre.

 

Az út iszonyat hosszú volt Manhattantől. Nagyjából 10 óráig tartott az ezer kilométeres út és ami a legjobban jellemzi a végtelen hosszú egyenes vonalzóval húzott amerikai országutakat, hogy nem több mint 12 irányváltoztatást kellett tegyünk az egész úton, ajtótól ajtóig és ennek a 60%-a a két város területén belül volt. Szóval nem volt valami izgalmas az út, de a táj azért változatos volt, ami nem volt rossz.

 

Az edzés alapjában véve még nem változott, ugyan úgy a nagy mértékű munka dominál, természetesen azért vannak kis különbségek. A lényeges változások szerintem majd januártól kezdődnek. Na szóval sok pihenőnk nincs, a munka meg sok, úgyhogy most nagyon jól esik egy kis kikapcsolódás meg egy kis pihenés, mivel itt nincsen állandó edzési lehetőség. Emellett ez az ünnep arra való az amerikai embereknek, hogy jó nagyot lustálkodjanak és jókat egyenek, amit szerintem én is hűen fogok követni.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása