Teszthét 1. és 2. nap

2009.10.14. 01:49

Az edzésmunka eddig négyhetes ciklusokban ment. Az első három hétben normális edzések vannak, normál időpontokban. Ezután a három hét után egy teszthét következik, amivel az aktuális edzettségi állapotot illetve különféle készségeket mérnek fel.

 

Az első teszthéten ... súlygolyó dobás előre meg hátra, helyből távol, helyből hármas, 20 és 45 másodperc futás, amilyen messzire csak megy meg  oldalazófelugrás volt dobogóra minnél több 90 másodperc alatt. Ezeken a felméréseken elég jól teljesítettem, a 20 és 45 másodperces futásban én voltam a legjobb: 188 és 377 méterrel és még a felugrálásokban is 98 felugrással. Ezek után az erőnlét felmérése volt: max súly felvétele, fekve-nyomás illetve mély-guggolás amekkora súllyal megy ötször. Volt még helyből magas meg hajlékonyság felmérése. Ezekről a számokról nem nagyon tudok véleményt mondani, mert nincs összehasonlítási alapom, de jó volt.

 

A mostani hét is teszthét és már túl vagyunk a második napon is. A mostani állapotomat úgy tudnám leírni, hogy talán most vagyok a legfáradtabb, már szinte a bemelegítés után fáradtnak érzem magam. Talán most kezd kijönni az a munka, amit eddig elvégeztem, de ezzel semmi baj nincs és szerencsére eddig jól mentek a feladatok.

 

Az első napon, hétfőn a földre kifejtett nyomás intenzitását mérték fel egy olyan géppel aminek, volt egy kiteríthető érzékelője, mint egy kis gumiszőnyeg. Arra kellett ráállni illetve ráugrani és az megmondta, hogy mennyi időt töltöttünk a földön, mekkora volt az elrugaszkodás intenzitása és hogy milyen magasra ugrottunk. Erről kellett helyből felugrani fix helyzetből kar nélkül, belerugózással kar nélkül, majd ugyan ezt karlendítéssel. Ezután különböző magasságú dobogókról kellett leugrani majd minél magasabbra és gyorsabban felugrani súly nélkül és súllyal. Ide eredményeket nem írok, mert még egyelőre nekem se mondanak semmit.

 

 

A második napon, kedden pedig már jóval többféle feladat volt. Kezdtük repülő 30 méteres sprint felmérésével, amit fotocellával mértek. Hármat futottam ebből és a legjobb 2.94 másodperc volt, ami szerintem az időszakhoz képest nem rossz, bár nem tudom pontosan, mert otthon ilyenből 20 méter volt. A következő súlygolyó előredobása volt lábközül, majd váltott lábú szökdelés 60 méterig minél gyorsabban és minél kevesebb lépéssel. Ezek se mentek rosszul szerintem.

 

Folytatás csütörtökön, a harmadik tesztnap után...

Szerző: Badzsi

Szólj hozzá!

Címkék: sport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.