Először is hogy kerültem ide?

     Ez egy elég hosszú történet, ami 2008. július 13-án kezdődött. Aznap végeztem 7. helyen a junior világbajnokságon. Ott figyelt fel rám a Kansas State University atlétika szakosztálya és nem sokkal később meg is kerestek azzal, hogy lenne-e kedvem nálunk tanulni és persze tagja lenni a Track & Field csapatnak.

      Akkor még más volt a szemléletem és ezt vissza utasítottam. El akartam kezdeni otthon az egyetemet és volt még számos tényező, ami visszatartott, úgyhogy maradtam.  Telt múlt az idő, változtak a dolgok és nagyon sok helyről hallottam  mekkora lehetőséget szalasztanék el azzal, ha maradnék. Meg amúgy  világ életemben irigyeltem azokat az embereket, akik anélkül tudnak nézni egy jó kis filmet, hogy a felirat olvasásával pepecselnek ahelyett, hogy a filmet élveznék. Szóval elhatároztam magam és most meg itt vagyok...

      Az is egy érdekes történet, hogyan kerültem át a Szent István Egyetemről az államokba, de arra nem térek ki.

     Szóval Kansas State University!

                

Ahogy a neve is sugallja ez egy állami egyetem, rettentő gazdag feltételekkel Manhattan városban. Sajnos ez a Manhattan nem az amire mindenki először gondolna. Ez egy viszonylag kis varos Kansas állam és egyben Amerika szívében, közel 60 000 lakossal és ezenkívül azzal a 30 000 diákkal, aki itt tanul. Egyszóval gyakorlatilag minden ekörül az egyetem körül forog. Az egész város teli van az egyetem logójával, és az egész város lila színű, ami az egyetem színe.

    Számos szakterületet lehet itt hallgatni, de talán az építészet és az állatorvos oktatás a legkiemelkedőbb. Ha jól tudom a tájépítészet az elsőn rangsorolt Amerikában, a belsőépítész szak a második, a sima építész pedig a nyolcadik. Az állatorvosi pedig ugyancsak igen elismert az államokban.  Emellett a sport is nagyon komoly szinten van, úgyhogy számos területen nagyon erős a K-State.

     Majd később szépen mindent részletesen le fogok írni, képekkel illusztrálva, a kampusz területét, a várost meg persze a sporthoz tartozó feltételeket. Még nincs elegendő fénykép ehhez, úgyhogy még várok vele.

Szerző: Badzsi

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása