Jó pár nap eltelt már, de még nem írtam semmit az Európa Bajnokság záró napjáról. Azzal nem árulok el nagy titkot, hogy sajnos nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna. Épp ezért nem is volt sok kedvem erről írni, hisz gondolat szintjén is nehéz volt ezzel foglalkozni. Nyilván eleinte csak a negatívumokat láttam benne, hogy mennyire közel voltam a sikerhez és mégsem sikerült, de így több, mint egy héttel később, már egészen másképp értékelem a dolgokat.

528338_494240793926546_807526959_n.jpg

  Természetesen a döntőbe kerülés volt a célom. A selejtezőben nyújtott teljesítményem alapján ez nem csak az én kis titkos vágyam volt, hanem szinte egyértelmű, hogy nekem ott a helyem. Egy könnyed, laza futással jutottam tovább összesítésben a 4. idővel. Természetesen a középdöntőben már gyorsabban futott mindenki, de még így is majdnem elegendő lett volna a döntőre a 13.50-es egyéni csúcsom, hiszen az utolsó továbbjutó idő 13.48 volt.

  Úgy melegítettem a középdöntőre, hogy még maradjon energiám a döntőre is. Persze nem mondom, hogy ha másképp csináltam volna jobban sikerült volna a futás, mert a fizikai formámmal semmi gond nem volt. Talán egy kicsit nehézkesebben ment a lábam, mint szerettem volna, de ez a legkevesebb. Kirobbanó formában voltam és mindennél jobban akartam a sikert.

  Talán ez volt az ami végül megakadályozott célom elérésében: a túlzott akarás. Mint mondtam szinte a laza első futásommal is bekerülhettem volna a döntőbe, úgyhogy nyugodtan, technikásan kellett volna futnom és úgy végigcsinálni. Ehelyett sajnos nagyon görcsösen akartam és túlpörgettem a dolgokat. Sajnos még nem tudtam higgadtan feldolgozni egy felnőtt Európa bajnokság döntőjébe való bekerülés reális esélyét és végül belehajtottam magam egy rossz ritmusba, aminek természetesen gátrontás volt az eredménye.

  Már a táv elején hibáztam, de ott még nem ment el teljesen a verseny. Vissza tudtam még jönni körülbelül a 3. helyre, ami akár még elég is lehetett volna. Végül az utolsó gátat csúnyán rúgtam és ott teljesen elveszett minden. Az eredményen 13.68 másodperc lett, amivel a futamom 5. helyét értem el, összesítésben 14.ként végeztem.

Ezen a linken meg lehet nézni a futást: 

https://www.youtube.com/watch?v=DzXZ_AYUGAM

  Nyilván sajnálom, hogy így alakult, de van minek örülni is neki, mert már látszik, hogy felértem a felnőttek közé és ha keményen küzdök és tovább dolgozok, ott lehetek a legjobbak között. Szerencsére nem kell egy egész évet várni a bizonyításra, hisz még koránt sincs vége a szezonnak. Mondhatnám úgy is, hogy csak most kezdődik a lényeg, hisz kicsit több, mint 2 hét múlva kezdődik az Olimpia és emellett lesz még jó pár rangos versenyem, úgyhogy van még bőven lehetőség megmutatni, mire vagyok képes. Ezért most Portugáliában edző táborozunk Danival. Megpróbáljuk fizikailag és technikailag még magasabb szintre hozni magunkat és elérni a legjobb formánkat Londonra, ahol tanulva a hibáimból remélem életem legjobb teljesítményét fogom mutatni.  

Szerző: Badzsi

Szólj hozzá!

Címkék: sport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása