Utolsó randevú a gátakkal

2012.06.27. 18:36

DancóBadzsi.png

   A mai nap volt az utolsó lehetőség minőségi edzésre, amit meg is csináltunk Danival. A délelőttöt pihenéssel töltöttük, majd kora délután mentünk ki a pályára. Az időjárás eleinte nagyon szép volt, de aztán egyik percről a másikra megváltozott és eleredt az eső. Szerencsére ettől függetlenül meg tudtunk csinálni a tervezett munkát és nem utolsó sorban nagyon jól is sikerült.

   A mozgás nagyon jól esett. Érdekes, hogy ilyenkor egy nagy verseny előtt gyökerestül megváltoznak az érzések. Emlékszem, hogy múlt héten a tatai edzőtábor végén péntek-szombat környékén még alig bírtam edzeni. Borzasztóan fáradtnak éreztem a lábaimat és nehezen tudtam futni a gátak fölött. Azóta nem telt el egy hét sem és mégis teli vagyok erővel, friss vagyok, erős vagyok és nyoma sincs annak az érzésnek, amit akkor éreztem. Érdekes, de ez talán mind az agy műve. Az agyam tudja, hogy pár nap múlva komoly teljesítményt kell nyújtani, folyton látom a riválisaimat és ezért kezdi felkészíteni a testemet és feltölteni erővel. Viszont a minőségi fejlődés azzal a mellékhatással is jár, hogy ilyenkor az izomzatom sokkal érzékenyebb az átlagosnál. Nagyon oda kell figyelni az alapos melegítésre és nem szabad elragadtatni magam a hirtelen változás miatt.

   A gátak fölött nagyon jól esett a mozgás. Nem csináltunk sokat, inkább csak a táv elejét gyakoroltuk. Először csak 1, majd 2 és végül 3 gátra rajtoltunk és próbáltuk a rajtot, illetve ezeket az első gátakat rendbe rakni. Sikerült olyan technikai elemeket megoldanom, amit eddig edzésen csak nagyon ritkán sikerült és a mért idők is magasan túlszárnyalták az eddigieket, úgyhogy nagyon bizakodóan fejeztem be az edzést.

   Az időközben beköszönő eső miatt kénytelenek voltunk a pálya egy másik részét is felderíteni. Az alagutat, ami futófolyosóként funkcionál és összeköti a melegítőpályát a stadionnal. Érdekes kis helyszín, nem voltam még hasonló futófolyosón. Kicsit szűkös ugyan, de nagyon jó.

DSC03197.JPG

   Összességében egy nagyon jó edzés és nap telt el. Innentől kezdve már sok mindent nem kell tenni, csak pihenni és fejben felkészülni a szombati versenyre. Holnap teljes pihenő lesz, majd pénteken egy kis átmozgatás következik és ezek után majd a szombati selejtező.  

Szerző: Badzsi

Szólj hozzá!

Címkék: sport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása