Vége a szezonnak

2010.06.05. 06:06

Sajnos a regionális bajnokság közel sem úgy alakult, ahogy azt én előre elterveztem és az edzéseredményekből jósolni lehetett. Az első nap a selejtezőt nagyon elszúrtam. Nem is a futás közben, hanem inkább előtte. A futás előtt nagyon sokat ültem és vártam a call room-ban arra, hogy a futamom sorra kerüljön és szerintem túl sokat is melegítettem. Ez a közel negyven fokos melegben megbosszulta magát és minden tónust kivett a lábamból, ami életem talán egyik legrosszabb futásához vezetett 14,38as eredménnyel.

 

Éppen hogy tovább jutottam, de mély nyomokat hagyott ez a rossz futás bennem, amit a másnapi negyeddöntőig nem tudtam feldolgozni. Fejben nagyon nem voltam rendben és hiába sikerült jól a bemelegítésem nem tudtam kikerülni a gödörből így 13,97es időeredménnyel 15.ként nem jutottam tovább.

 

Nagyon sajnáltam, mert az egyéni legjobbammal továbbjutó lehettem volna és úgy éreztem a verseny előtt, hogy azt kérdés nélkül teljesíteni fogom. Ez most sajnos nem sikerült.

 

A szezonnak viszont csak itt Amerikában van vége, de nem otthon. Otthon még rengeteg verseny vár rám, többek közt az utánpótlás és a felnőtt országos bajnokság és hát ne felejtsük el az Európa bajnokságot, ami az egész szezon fénypontja lesz. Ezért is az edzéssel egyáltalán nem álltam le, sajnos itt annyira nem vagyok motivált, mintha otthon lennék, ezért is szerettem volna hamarabb hazajutni, de sajnos nem sikerült. Ettől függetlenül az edzéseket megcsinálom és talán jól is fog jönni egy kis versenymentes időszak, amikor jobban össze tudom kapni a formát egy kis munkával.

 

Erről csináltam is egy kis ízelítőt, hogy a mostani gátas edzéseim hogyan is zajlanak:

https://www.youtube.com/watch?v=HrxtIDl9ZIU

 

Már kevesebb, mint két hét és otthon újult erővel fogom folytatni, amit itt elkezdtem.   

Szerző: Badzsi

2 komment

Címkék: sport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medovarszki János 2010.06.06. 17:00:24

Szia Balázs! Meglehet, hogy az utolsó hozzászólást küldöm. Június 16-án Budapesten leszek, de 17-én Csabán a pályán találkozhatunk. Nagyon szép program vár itthon. Kíváncsian várom a Csapat EK összeállítását. Úgy érzem, 4x100 m-en veled jobb lenne a váltó. Figyelemre méltó dolgokat találtam a blogodon, de egyedül nehezen tudom értelmezni a látottakat. Üdvözlettel: Jani bácsi.

Benjen 2010.06.06. 21:26:50

Fel a fejjel öcsikém! Nagyon szép idényt és rengeteg nemzetközi tapasztalatot tudhatsz magad mögött a kiküldetésed végére. Nagyon büszkék vagyunk rád, és ne feledd, hogy még rengeteg versenyen bizonyíthatsz itthon is. Na meg ott az EB! Úgyhogy csak ELŐRE! Nagyon várunk haza!
süti beállítások módosítása