Izgalmas hétvége és egy nagyon egyenletesen jó, de új egyéni csúcs nélküli szezon telt el. A selejtezőben 7,91-os időeredményt értem el, ami a minimum elvárási szint a nemzeti bajnokságra. Ez az idő körülbelül az összes eddigi konferencia bajnokságon elég lett volna a döntőbe kerüléshez, kivéve idén. Talán minden idők leggyorsabb élmezőnye verődött össze most, úgyhogy nem voltam elég jó a döntőhöz. Kicsit csalódott vagyok, mert szerettem volna egy új egyéni csúcsot futni, ami elég lett volna a döntőhöz, mert 7,87 volt az utolsó döntőbe jutó idő, de ez most sajnos nem jött össze. Az meg, hogy megfutottam a szintet sajnos nem jelenti azt, hogy kijutottam a nemzeti bajnokságra. 7,80 eleje kell körülbelül ahhoz, hogy valaki meghívást kapjon, szóval sajnos az idei fedett pályás szezon számomra véget ért.

 

A futásom egyébként jó volt. A fejem nagyon tiszta maradt, meglepően jól tudtam koncentrálni és figyelni saját magamra. A technikai részt jól megoldottam. Szerintem a gátakat se nagyon rugdostam, bár ezt biztosan nem tudom állítani, mert nem bizonyosodtam meg róla. Végül 11. ként végeztem.A döntő eredményei:

1  Ash, Ronnie Oklahoma           7.59    
2  Osaghae, Omo Texas Tech    7.63
3  Fourie, Lehann Nebraska       7.68
4  Stewart, Keiron Texas          7.71
5  Hyde, Jansen Texas Tech     7.76
6  Anderson, Malcolm Oklahoma 7.82
7  Julmis, Jeffrey Kansas State  7.83
8  Ross, Tyrell Nebraska           7.91

 

Elkeseredve nem vagyok egyáltalán, mert egy gyökeresen más munkából volt egy pár nagyon jó futásom és megközelítettem az egyéni csúcsomat. Talán meg is tudtam volna dönteni, ami azért nem rossz. Ez minden képen jó jel a szabadtérre nézve, ha majd szépen összeáll a forma és teljesen hozzá szokik a szervezetem ehhez a munkához. Nem is kell sokat várni, mert körülbelül egy hónap múlva Arizónában el is kezdjük a kinti versenyzést. Eleinte majd csak rávezető futásokat fogunk csinálni, inkább csak 100-at vagy 200-at és majd utána kezdjük a gátazást. Már nagyon kíváncsi vagyok.

 

A következő pár hétben valószínűleg vissza állunk a kemény edzésbe, bár én még nem kaptam meg az edzéstervemet. Kicsit megdolgoztatjuk a szervezetet, hogy ne legyen probléma a kondival a hosszú nyári szezonban aztán újra a lovak közé csapunk.

 

Itt van pár kép a bajnokságról:

 

Szerző: Badzsi

2 komment

Címkék: sport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismaci86 · http://kismaci86.blog.hu 2010.03.01. 00:02:35

Szia!
Azért ez nem semmi! Gratulálok a teljesítményedhez és a blogodhoz is :)

Medovarszki János 2010.03.01. 13:26:54

Szia Balázs! Gratulálok a kiváló sorozathoz. Egyáltalán ne legyél csalódott, építkezz tovább szorgalmasan! Ezek a versenyek csak lépcsőfokok az igazi csúcsra vezető úton. Élvezd az amerikai tartózkodásod minden percét, örülj, hogy csodás élményekben lehet részed! Üdvözlettel: Jani bátyád.
süti beállítások módosítása