A hetvegi verseny igen igeretesen sikerult, de sajnos az eredmeny most sem jott ki. A nemzeti egyetemista bajnoksagtol meg mindig egy kicsit el vagyok maradva, tortenetesen 0,03-dal es mar csak egy verseny van hatra, a konferencia bajnoksag, hogy teljesitsem a kikuldetesi szintet.

Az elso futas nagyon lazan, egy nagyobb rontassal, de vegulis jol megoldva 7,97-os eredmenyt hozott. Kicsit jobbnak ereztem, vegig fej-fej mellett haladtunk Jeffel. Azt hittem egy jobb idot futottunk, de vegulis a donto meg mindig hatra volt. Jol ereztem magam, friss voltam, de nem eleg higgadt es fejben osszeszedett. A donto ugyanolyan volt, ahogy eddig sajnos az tolem megszokott volt. A higgadtsag es odafigyeles teljes hianya. Az osszes gatat vegigrugtam, mondjuk ettol fuggetlenul meglepo modon egesz folyamatos volt. Vegul a javulo tendencia megmaradt, 7.94 lett a vege.

Osszegezve a dolgokat egy jol eltalalt futassal ebbol nagyon jo eredmeny is kisulhet. Erre tokeletes lesz a hetvegi verseny, mar csak azert is, mert gaton az egyik, ha nem a legerosebb konferencia a mienk. Szoval mezony az boven lesz es hat az utolso lehetoseg kijutni a nemzeti bajnoksagra, ami megjobban emeli a verseny sulyat.

Ha aznap sikerul kijavitani a hibaimat szerintem el lehet felejteni az eddigi bugdacsolasokat.

Szerző: Badzsi

1 komment

Címkék: sport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medovarszki János 2010.02.23. 10:03:35

Kedves Balázs! Most jött el az ideje, hogy újra megértsd: a verseny nem 5 gátvételről, hanem futásról szól.Az előbbit jól begyakoroltad,csak futni kell. 7,80 körüli gyorsasággal már futottál a gátak között, igaz, kicsit más feltételekkel. Most sokkal erősebb és gyorsabb vagy. Gyerünk, hajrá! Üdvözlettel: Jani bátyád.
süti beállítások módosítása