Elváráson alul...

2009.12.13. 21:34

Sajnos több dolog is elmaradt a versenyen. Először is a világbajnok nem jelent meg, úgyhogy ez az élmény kimaradt, mondjuk ettől függetlenül elég jó volt a mezőny. Másrészről meg az én eredményem se lett olyan jó, hogy itt büszkén áradozzak róla. Az igaz, hogy az időpont még nagyon korai és az is, hogy jócskán a meló közepén vagyunk, de azért jobbra számítottam.

 

Először is a 60 sík volt. A lomha és álmos rajtom után csak későn tudtam felgyorsulni és ez csak egy 7,19 másodperces eredményre volt elég. Az nyilván való, hogy a sebesség és a robbanékonyság az amiben bőven van még mit fejlődni. Ezután nem sokkal volt a 60 gát. Pontos időrend nem volt előre, így azt se tudtam, hogy mennyi időm van a sík és a gát között. Emiatt egy kicsit meg is borultam, mert amikor még nyugodtan gát iskolázgattam láttam , hogy állítják a férfi gátakat és a többiek a futamomból már a rajtképekkel foglalkoznak. Ekkor fogtam magam, gyorsan bejelentkeztem a futamba, felkaptam a cuccaimat és rohantam oda. Nem is maradt sok időm, csak annyi, hogy beállítsam a dolgokat, kipróbáljam egyszer és hajrá. Mellettem az egyik sáv üres volt a másikon Dexter Faulk volt. A rajt itt sem sikerült fergetegesen, de a gátvételek tiszták voltak, ahogy a fejem is, a ritmus is egész jó volt. Egyedül a sebesség hiányzott, úgyhogy végül 8,20 lett az időm.

 

Kicsivel jobb eredményekre számítottam, úgyhogy nem dobott fel ez a verseny, de igazából nem számít. Legalább van miből lefaragni, és meg lehet mutatni, mennyit jelent az ha otthon készülök, mert abban biztos vagyok, hogy sokkal jobb eredményre leszek majd képes miután visszajövök az otthoni feltöltődésből.

 

Pontos eredményeket ezen a linken találtok:

http://www.runnerspace.com/news.php?do=view&news_id=8162

Szerző: Badzsi

Szólj hozzá!

Címkék: sport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása