Az első verseny

2009.12.12. 05:04

Szombaton lesz az első verseny, ami még igazából csak egy edzés jellegű megmérettetés lesz, mivel még jócskán messze vagyunk az igazi versenyformától meg hát az igazi versenyszezontól is. Ettől függetlenül azért kicsit izgatottá tesz, mégiscsak egy versenyről van szó. Kérdezősködtem is a főedzőtől pár héttel ezelőtt, hogy nagyjából mire lehet számítani. Erre az volt a válasza, hogy nagy felhozatalra ne számítsak. Lesz pár egész jó versenyző a környékről, de átlagban nem lesz valami nagy szám a verseny. El is hittem neki és még elkezdtem fantáziálgatni is, hogy de jó lenne az első versenyt megnyerni, ami ráadásul itthon is van és így úgymond bemutatkozni.

 

Na szóval az esetleges sikeres bemutatkozás esélyét dédelgettem, de ma egy egész érdekes információval köszöntött edzésen a head coach. Azt kérdezte, hogy tudom-e, hogy az olimpiai ezüstérmes mellett fogok futni. Mondom milyen számban volt ezüstérmes? Talán több próbában, vagy ez már jó pár éve történt? Szóval nem nagyon értettem hirtelen mit akar mondani, de nem is mondta jól, mert nem olimpia, hanem világ bajnokság és nem ezüstérem, hanem arany, és ráadásul nem is sok évvel ezelőtt, hanem idén. Úgyhogy nem más, mint Ryan Brathwaite az idei gátas világbajnok szomszédja leszek a szombati versenyen. De nem csak ő fogja gazdagítani a futamot, hanem Dexter Faulk, golden ligue bajnok atléta. Kétség nélkül ez a futam lesz az egész verseny fénypontja.

 

Az teljesen nyilvánvaló, hogy fergeteges győzelmet nem fogok aratni, de ez egyáltalán nem is baj. Sőt, biztos vagyok benne, hogy sokkal nagyobb élmény lesz ilyen mezőnyben futni, mint győzni, egy kisebb versenyen.

 

Folyt köv. a verseny után....

Szerző: Badzsi

Szólj hozzá!

Címkék: sport

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása