Köszöntő

2009.10.09. 04:08

Szeretettel üdvözlök mindenkit!

     

     Először is szeretném megköszönni ezt a kedves kis ajándékot testvéremnek, Bencének, aki meglepett evvel engem! Soha nem hittem volna, hogy én blogot fogok vezetni és az igazság, hogy nem is áll túl közel hozzám ez a műfaj, de Bence tiszteletére és arra az esetre, ha valakit tényleg érdekelne milyen egy amerikai egyetem és hogy mi van velem elkezdtem és megpróbálom leírni az élményeimet ahogy csak tudom.

      Előre bocsánatot szeretnék kérni a helyesírási hibákért, a számítógépemet itt kint vettem, és nincsenek feltüntetve az ékezetes betűk (hosszú i betű meg nincs is, azt hiszem), meg már egy kicsit el is szoktam az ékezetes betűk használatától, ezért előfordul, hogy elfelejtem. Meg amúgy se vagyok egy nyelvtan zseni, úgyhogy bocsi!

     Remélem jól fogsz szórakozni miközben itt olvasgatsz, és hogy lesz sok érdekes es izgalmas dolog  számodra amiről írni fogok!

     

 Minden jót!

Balázs  

 

Szerző: Badzsi

1 komment

Címkék: köszöntő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Medovarszki János 2010.02.03. 15:39:02

Kedves Balázs!
Szép nap ez a február 3! Boldog névnapot kívánok, sok sikert, rengeteg szép élménnyel. Nagyon sokan kísérjük figyelemmel az írásaidat. Nem kell szabadkoznod, mert érdekes, élvezetes beszámolókat olvashatunk.
Várjuk a következőt! Üdvözlettel: Jani bátyád.
süti beállítások módosítása